Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Kolumna Bloger u pokušaju Marketing domaćeg turizma
 
 

Marketing domaćeg turizma

Kaže da slika govori 1000 reči to jeste dobar marketing, ali pomalo je zastarao. Dobar je bio da se reklamiraju filmovi od 50-ih do 70-ih i pune bioskopske sale i blagajne. Tu se lepo dalo pokazati da je filmski poster mora biti bolji od samog filma, kao što je često na kraju bio slučaj.

Danas, kada je sve digitalno i online, ni najkvalitetnija slika ne može odraditi bolji marketing od jednostavnog video zapisa.

Kampanja za domaći turizam, na početku je bila osuđena na propast, jer su se jurili domaći umesto inostrani turisti. Eto došli smo do suštine, ali ne i do odgovara. KAKO?

Nekad najteže stvari mogu se obaviti na najlakši način, zašto ne u marketingu. Uzmemo jedan lep ljubavni par super-modela i započnimo online kamanju sa 5-minutnim video klipovima, gde pomenuti par uživa u prelepim turističkim lokacijama i aktivnostima, uz pratnju muzike koji lagano ulazi u uši. Na kraju možemo imati čitav serijal koji će ljudi iz celog sveta moći da vide i posete.