Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Zabava Da li ste znali? Naše novo oružje: Kokice poništavaju dejstvo reklama!?
 
 

Naše novo oružje: Kokice poništavaju dejstvo reklama!?

Osim što su deo bioskopske tradicije, kokice koje jedete dok čekate omiljeni film imaju još jednu funkciju – čuvaju vaš novac tako što poništavaju dejstvo reklama koje se emituju pre početka filma.

Skoro svakoj bioskopskoj projekciji filma prethodi blok reklama koje nam otkrivaju najnovije proizvode. Međutim, njihovo dejstvo može biti poništeno ukoliko se zavalite u sedište i grickate kokice, pokazala je najnovija studija koju je sproveo Univerzitet u Kelnu.

Naime, marketinški trikovi kojima pribegavaju brojne reklamne agencije, igraju na to da će naša usta kada vide reklamu za određeni proizvod, nehotice ponoviti njegovo ime i time pojačati poziciju izvesnog brenda u našoj memoriji.

Taj uticaj reklama biće znatno manji ukoliko uspemo da ga ometemo konzumirajući kokice i ostale grickalice, pokazuju rezultati istraživanja objavljeni u časopisu “Journal of Consumer Psychology”.

“Kultna aktivnost jedenja kokica u bioskopu zasigurno je učinila naše ispitanike imunim na ubeđivačke efekte reklama”, tvrdi Saša Topolinski, jedan od članova istraživačkog tima.

Kako prenosi Gardijan, tim Univerziteta u Kelnu sarađivao je sa 96 ispitanika koji su vođeni na bioskopske projekcije. Jednom delu nuđene su kokice, kao zagrevanje za film, dok je druga grupa ostala praznih ruku.

Nakon završetka filmova ispitanici iz prve grupe nisu upamtili najveći deo rekalama emitovanih pre filma, jer su njihova čula bila koncentrisana na kokice.

S druge strane, ispitanici iz druge grupe pokazali su pozitivnu psihološku reakciju kada su se nakon projekcije filma susreli sa reklamiranim proizvodima.

Izvor:B92/Guardian

 

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži