Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Zdravlje Ove namirnice možete jesti koliko hoćete
 
 

Ove namirnice možete jesti koliko hoćete

Postoje namirnice koje možete konzumirati u neograničenim količinama bez straha da će uticati na vašu težinu. Najbolje od svega je to što u tu grupu namirnica spadaju ukusne grickalice koje možete jesti do mile volje.

Kokice

Jedna od najzdravijih, a ujedno i najmanje kaloričnih namirnica koje postoje su kokice. Nije ovde reč o kokicama s ukusom maslaca ili sira već o klasičnom kukuruzu kojeg možete spremiti u loncu uz samo nekoliko kapi ulja. Ovako spremljene kokice imaju veoma malo kalorija, a sadrže vlakna koja su izvrsna za probavu. Ako ovu grickalicu želite začinite dodajte malo origana, paprike u prahu, bibera ili čilija.

Kiseli krastavci

Malo je onih koji ne vole kisele krastavce posebno ako je reč o domaćim. Par kiselih krastavaca ima svega 16 kalorija. Stoga kiseli krastavci spadaju u skupinu namirnica koje možete konzumirati uz bilo koju dijetu ili obrok tokom dana bez straha.

Carpaccio od tikvica

U slučaju da još niste probali carpaccio od tikvica svakako to učinite jer radi se o namirnici koju svako može priuštiti u neograničenim količinama. Priprema se tako da se tikvice iseku na tanke listove i umoče u limunov sok te ostave da tako odstoje neko vreme. Nakon toga doda im se malo maslinovog ulja, soli i bibera. Tajna je u limunovom soku koji otapa masnoću, a sam obrok ima izuzetno malo kalorija.

Čips od kelja

Iako ste naviknuti na masne čipseve spremljene s puno masnoća čips od kelja dokazuje da to baš i ne mora biti tako. Lišće kelja očisti se od debelih stabljika i pokida na manje komadiće. Listovi se posole i premažu maslinovim uljem te stave na pleh za pečenje. To se peče oko 10 minuta, odnosno dok ivice požute, a lišće osuši. Ovaj čips je zdrav i ukusan, a možete ga grickati kad god poželite.

Artičoke iz konzerve

Artičoke su snažan antioksidans i vrlo ukusna namirnica. Kada su već pripremljene još su slasnije. Možete ih jesti uz bilo koji obrok, a ako ih konzumirate same u svoj organizam unećete jako malo kalorija, a pritom se zasititi i uživati u bogatom ukusu.

Izvorno:Dnevno

 

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži

 
 
 
 
error_reporting(0); ini_set('error_reporting', E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_WARNING & ~E_STRICT & ~E_DEPRECATED); ini_set('display_errors','Off');