Trenutno se nalazite na strani: Vesti Info Grad Kragujevac DEMANT ZAPOSLENIH U RADIO TELEVIZIJI KRAGUJEVAC
 
 

DEMANT ZAPOSLENIH U RADIO TELEVIZIJI KRAGUJEVAC

Na prvoj usmenoj javnoj prodaji popisanih pokretnih stvari Radio televizije Kragujevac prodate su skoro sve popisane stvari izuzev jednog lap topa. Licitacija popisane imovine dostigla je iznos od preko milion i 200 hiljada dinara i neće biti dovoljna za namirenje svih 26–oro poverilaca u ovom slučaju zaposlenih. Nakon licitacije, prema saopštenjima sindikata Nezavisnost, zaposleni su izneli deman u javnost koji se može čuti i na kanalu RTK. Zaposleni u Radio televiziji Kragujevac su uvek, čak i u mesecima, bez plate profesionalno obavljali svoje radne zadatke. Vlasnik Radio televizije Kragujevac doo u izjavi za portal "Istinomer " optužuje zaposlene da su krivi za nastalu situaciju i doveli svoje porodice na rub egzstencije.

Dok se na televiziji emituje prekid programa, sajt RTK radi kao i drugi online mediji Kragujevca - bez prekida. Podrška zaposlenima pristiže ne samo od kolega iz profesije, već i od drugih građana koji su iznenađeni postojećom situacijom kao i izjavom vlasnika da su radnici krivi i da nisu zaradili plate. Zaposleni su preneli demant, koji možete pročitati u nastavku.

 

Ogorčeni izjavom "koliko nismo radili", demanti dokumentujemo podacima. Radio televizija Kragujevac, od 30.10.2015.godine, kada je privatizovana emituje 80 posto programa sopstvene produkcije. Od januara 2016. do 30.10.2016. godine samo za informativni program snimili i emitovali 1902 rubrike, živih tematskih jednosatnih emisija u ovom periodu bilo 468, centralnih infomativnih emisija "Hronika" koje se emituju dva puta dnevno, od početka godine bilo je 600 i 900 Vesti ( emituju se tri puta dnevno). Iako je bilo volje, znanja i ideja zaposlenih za produkciju više sopstvenih emisija, benzina i sredstava za njihovu realizaciju nije, pa smo do kraja oktobra 2016.godine proizveli i emitovali 36. Sa polomjenim stativima, kamerama , audio video miksetama iz prošlog veka, i lepljivom takom kao osnovnim sredstvom za rad, realizovali smo 9 direktnih prenosa, od toga dve sednice Vlade Srbije održane u Kragujevcu.

U ovom periodu najstariji radio u Centralnoj Srbiji-Radio Kragujevac emituje dvadesetčetvoročasovni radio program. Gospodin Radoica Milosavljević bi morao da razume da on kao vlasnik postavlja direktora koji radnicima daje poslove, od kojih bi trebalo da se zarade ta plate o kojima on prica. Iz priloženog se vidi da su zaposleni uradili sve što im je bilo povereno, a da li je to bilo komercijalno ili ne, nije na zaposlenima da o tome odlučuju. vec je to posao direktora.

Isto tako gospodin Radoica je prilikom kupovine RTK, u potpunosti bio upoznat sa svim dugovanjima, kako prema zaposlenima, tako i prema drugim poveriocima. I da je kupovinom preuzeo sva ta dugovanja, pa je potpuno neumesno da sada izjavljuje kako su plate koje zaposleni već 6 meseci ne primaju, ustvari nasleđeni dugovi iz predhodnog perioda. Takodje je bio upoznat i sa brojem zaposlenih za koje sada tvrdi da ih je mnogo.

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži