Trenutno se nalazite na strani: Vesti Info Ekonomija 6 elemenata uspešne Crowdfunding kampanje
 
 

6 elemenata uspešne Crowdfunding kampanje

U četvrtak, 1. marta, najavljeno je predavanje na temu osnove crowdfunding-a. Cilj ovog meetup-a je da se upoznate sa 6 osnovnih elemenata crodwfunding kampanje: planiranje kampanje, građenje zajednice (ostvarivanje kontakta sa donatorima), komuniciranje ideja, pisanje projektnog plana, plasiranje kampanje, praćenje aktivnosti i rezultata. Predavač na ovoj radionici će biti Jes Bailey.

 

Jes je ekspertkinja u oblasti crowdfunding-a. Radila je u marketingu i komunikacijama i u toj oblasti se specijalizovala za prikupljanje sredstava za projekte preko crowdfunding kampanja. Radila je sa organizacijama i startup-ima iz Velike Britanije, Egipta, Holandije i Bangladeša. Vodila je Cabinet Office funded program kroz mentorske sesije i radionice o crowdfunding-u dobrotvornim ustanovama u 12 gradova u Engleskoj. O

snivač je crowdfunding agencije Crowdfund 360, u Londonu. Njen cilj je da pomogne preduzetnicima i socijalnim preduzetnicima da dođu do sredstava za svoj projekat i da im istovremeno pomogne da pronađu svoju publiku i marketing.

Karijera u brojkama: Ukupna prikupljena suma: 1.203.000£ Broj kampanja: 52 organizacije Sponzori: 6053

Meetup se održava od 13:00 u KG HUB-u. Meetup je potpuno besplatan. Zbog ograničenog broja mesta, prijave su obavezne. Prijavu je između ostalih podneo i predstavnik Marketing Koncept grupe, Stefan Svičević Koncept, čije je prisustvo potvrđeno danas nakon sastanka sa gradskim projektnim timom.

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži