Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin
 
 

Magazin

Kako se nositi s menstrualnim migrenama?

Kako se nositi s menstrualnim migrenama?

Kada glavobolji dodate mučninu, osetljivost na svetlost i mesečne promene u hormonalnoj ravnoteži, tada kao rezultat dobijate menstrualnu migrenu, koja mnoge žene obori u krevet. Migrenu žene doživljavaju mnogo češće nego muškarci. Iako tačan razlog njenog nastanka nije poznat, nesumnjivo je da njenom nastanku kumuju i hormonalne promene. Postoje dva tipa menstrualne migrene: menstrualna migrena i migrena koja je povezana s menstruacijom.

Šta jesti zavisno od raspoloženja?

Šta jesti zavisno od raspoloženjaRiba za stres, čokolada za tugu.

Jeste li se ikada zapitali zašto vam se jede čokolada kad ste tužni? Ili zašto vas određene namirnice uspevaju smiriti kad ste napeti i nervozni? Različita hrana deluje na naše raspoloženje na različite načine, a naše telo to vrlo dobro zna. Dopustite nam da Vam sugerišemo što biste trebali da jedete, a šta da izbegavate zavisno od toga kako se osećate.

Orasi smanjuju krvni pritisak

Orasi smanjuju krvni pritisakSnižavaju holesterol i pomažu u stresnim situacijama. Orasi pomažu pri smanjenju krvnog pritiska, kao i u borbi sa stresom, pokazalo je istraživanje američkih poznavaoca objavljeno u “Journal of the American College of Nutrition”. Osobe koje su jele orahe u razdoblju od tri nedelje imale su niži krvni pritisak u stresnim situacijama. Stručnjaci su za potrebe istraživanja koristili tri dijete - jednu s orasima, drugu s orasima i orahovim uljem i treću s orasima i lanenim uljem.

5 saveta za brži metabolizam

5 saveta za brži metabolizamNe propuštajte doručak i pijte puno vode. Ramona Braganza, poznati fitnes trener, čitateljima savetuje kako ubrzati metabolizam i osećati se zdravije i bolje.

1.  Ako svoj metabolizam želite probuditi odmah ujutru, nipošto ne preskačite doručak. Najbolji doručak je onaj u kojem se kombinuju belančevine i složeni ugljeni hidrati u jednom obroku, na primer omlet od jaja s povrćem ili zobena kaša s jogurtom.

Tajne vitkosti mršavih ljudi

Tajne vitkosti mršavih ljudiNa većinu razloga zbog kojih su neki ljudi vitki možemo sami uticati. Svi imamo barem jednu mršavu prijateljicu koja nikada nema problema s masnim naslagama, jede redovno i ne ubija se od vežbanja. Koja je njena tajna? Istraživanja su pokazala da mršavi ljudi o hrani razmišljaju potpuno drugačije od onih koji imaju problema s kilogramima. "Gojazne osobe previše su okupirane hranom. Stalno razmišljaju o tome šta, kako i kada jedu", tvrdi profesor David L. Katz s Yalea.

5 zdravih navika na poslu

5 zdravih navika na posluKilogrami se nakupljaju zbog višesatnog sedenja. Kako ostati fit ukancelariji? Pred vama je još jedan dug dan u kancelariji koji se svodi na višesatno sedenje za radnim stolom? Istraživanje objavljeno na stranici Mayo Clinic pokazuje da povećanjem hodanja i stajanja na radnom mestu možemo za šest meseci izgubiti do četiri kilograma i samim tim smanjiti trigliceride za 40%. Učinite dobro delo za svoje zdravlje i prihvatite nekoliko zdravih navika u kancelariji:

Strana 196 od 196