Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Zdravlje
 
 

Zdravlje

Znate li da postoji „zdrava gojaznost“?

Lekari kažu da višak kilograma ne znači da ugrožavate svoj život, jer postoji takozvana “zdrava gojaznost”.

Rudnik zdravlja: Kelj

Kelj je povrće prebogato vitaminima i mineralima, sadrži čak sedam puta više beta karotena i 11 puta više luteina od brokolija. Poznat je po obilju biljnih vlakana.

Oprez: Elektronske cigarete su ipak kancerogene?

Elektronske cigarete nisu bezopasne kako ih predstavljaju njihovi proizvođači i mogu da sadrže potencijalno kancerogene elemente, navodi jedan francuski potrošački magazin.

Evo kako da se rešite nadutosti stomaka

Naduti stomak mnogima predstavlja veliki problem, a ta pojava neretko navodi na izbegavanje nošenja uske odeće kako bi se stomak prekrio. Međutim tog stanja je vrlo lako rešiti se uz pomoć jednostavnih pravila.

Vino – Izvor čudotvorne nove kreme protiv starenja

Visoke količine antioksidanta koji se nalazi u crvenom vinu smanjuju pojavu bora i koriste se u proizvodnji hidrantne kreme protiv starenja, koja je upravo puštena u prodaju u Engleskoj.

Beli luk za sprečavanje raka pluća

Nova studija predstavljena u časopisu „Cancer Prevention Research“ potvrdila je pozitivan uticaj konzumacije belog luka na prevenciju i smanjenje rizika od karcinoma pluća, jednog od najučestalijih uzroka smrtnosti muškaraca i žena.

Koristite senf protiv bolova i opekotina

Možda niste znali da senf ne mora da se primenjuje samo u ishrani, on može da posluži i kao priručno sredstvo protiv različitih bolova u mišićima i opekotina.

Znate li čemu služi cvet crvene deteline?

Lečenje biljem – crvena detelina dobra protiv bronhitisa, astme, simptoma menopauze… Protiv valunga koriste se preparati sa biljnim estrogenom u kombinaciji sa vitaminom E.

HRONO ISHRANA USPORAVA STARENJE

Program ishrane o kome će ovde biti reči je kombinacija najsavremenijih saznanja iz oblasti fiziologije ishrane, endokrinologije, biohemije i biofizike.

Zašto spavamo sve kraće

Spavamo u proseku samo šest sati i 41 minut svake noći, što je za sat i 33 minuta kraće od preporučenih osam sati. Više od polovine ispitanika priznalo je da ne mogu da se naspavaju vikendom i tako akumuliraju sate sna potrebne za nadolazeću sedmicu, otkriva nova studija upozoravajući koliko je manjak sna štetan po zdravlje.

Strana 11 od 43