Trenutno se nalazite na strani: O nama Marketing Pozicije za reklamiranje Uskoro nove reklame na FB
 
 

Uskoro nove reklame na FB

Ako vam postojeće reklame na Fejsbuku idu na živce, pripremite se za novi "nepopularni" potez Marka Zakerberga.

 

Blumberg Njuz piše da bi Fejsbuk do kraja godine mogao uvesti 15 sekundi duge video reklame koje će se automatski emitovati na vašem njuzfidu.

Realno je očekivati da će ovaj potez naići na negodovanje korisnika, ali kada u obzir uzmemo činjenicu da bi FB na ovaj način, zavisno od broja korisnika na koje „ciljaju“, mogao zaraditi i do 2,5 miliona dolara dnevno - nije teško pogoditi koju će odluku čelnici doneti.

Predstavnik FB za odnose s javnošću odbio je da komentariše ovu informaciju za Hafington Post.

Ipak, trebalo bi pomenuti i da reklame neće biti glasne i preterano „agresivne“ nego će se tiho emitovati tri puta dnevno.

U svakom slučaju, milijarda i 150 miliona korisnika i 669 miliona poseta stranici dnevno, svakako će biti privlačni oglašivačima, a Mark Zakerberg navodno je već nekoliko puta odgodio uvođenje reklama kako bi iskustvo bilo što prijatnije, i za korisnike i oglašivače.

Izvor: RTK